Innovatie, technologie en de mens staan centraal

binnen het Instituut van Communicatie, Media en Informatietechnologie

14 mei 2020

Binnen het Instituut van Communicatie, Media en Informatietechnologie staan naast goed onderwijs innovatie, technologie en de mens centraal. Studenten volgen onderwijs aan de vijf opleidingen (Communicatie, Communication and Multimedia Design, Creative Media and Game Technologies, Informatica en Technische Informatica) die allen met communicatie en innovatie te maken hebben.

In samenwerking met het kenniscentrum Creating 010 werkten de opleidingen Communication and Multimedi Design (CMD) en Creative Media and Game Technologies (CMGT) aan een ontwerpopgave 'digitale vrijheid' van Provincie Zuid-Holland. De studenten kregen de opdracht om een digitale toepassing te ontwerpen voor Bevrijdingsdag 2020 over 'social cooling' (het veranderen van je online gedrag omdat je je bekeken voelt).